miercuri, 2 septembrie 2009

Ce ar fi dacă ?

V-ați pus vreodata întrebarea ”Ce ar fi dacă?”
Asta am început să îmi pun eu, la ora 5 dimineața ce-i drept, dar m-a făcut să mă gândesc.

Ce ar fi fost dacă nu intram la liceul unde sunt acum ? Aș mai fi ascultat stilul acesta muzică care îl ascult acum ? Aș fi fost același caracter ? Aș fi avut aceleași poze pe hi5 ? Almiteri prieteni...

Ce ar fi fost dacă eram cu un an mai mare ? Dar un an mai mic ?

Ce ar fi fost dacă eram ”minimanelist” ?

Ce ar fi fost daca nu aveam blogul ăsta ? Unde îmi scriam gândurile ?

Puneți-vă și voi întrebarea ”Ce ar fi fost dacă?” în anumite situații și gandiți-vă la ce situații ar ieși... Eu gandindu-mă pot spune, că nu îmi pare rău de nimic

Un comentariu:

  1. ce ar fi fost daca nu as fi pus poza aia la avatar ? am mai rade noi 3 zile nonstop ?
    etc si etc sunt multe intrebari dastea. Si eu stau si mi le pun cateodata.

    RăspundețiȘtergere