luni, 31 august 2009

To do list


Mi-am amintit acum un lucru pe care doream să îl postez pe blog din perioada pe care o voi denumii ”Perioada Zero”, sau pe română când am avut laptopul ars.
”To do list”-ul meu !
Fără alte introduceri urmeaza 10 lucruri care doresc să le realizez cât de curând :
1. 10 la limba română, care pare practic imposibil, mai ales pentru mine. Dar trebuie să încerc.
2. Uitatul la filmul ”Gremlins 1 și 2” cu Goof.
3. Carnetul !
4. Să-i mulțumesc doamnei diriginte că mă ajuta, când nu îmi dau seama. Îmi dau seama, dar nu vreau să o zic, deh, orgoliu bărbatesc, chiar de la 17 ani jumate :))
5. Plimbatul cu Beto prin Herăstrău în tentativa de a agăța. Și eu, și Beto desigur.
6. Vârful Omu.
7. Să mă angajez (chiar vreau sa lucrez)
8. Ucisul pesonajului de la ”Personal Issues”
9. Un id nou. Asta e prea lame !
10. Să văd marea pe timpul iernii.


Astea sunt unele, mai am atât de multe, dar nu vreau să fie doar vise. Le fac pe toate, timp e.

Un comentariu:

  1. =)) numarul 2 o sa fie mortal :)) sa vedem grem 1 si 2 =))) lesinam, daca lesinam doar la poza de la avatarul meu iti dai seama la film :))

    P.S. Goof was here =)))))

    RăspundețiȘtergere