miercuri, 26 august 2009

back in black

am reveeeniiit. sunetele de trompetă rasună în toată țara, covorul roșu se întinde, porumbeii albi zboară pe cer, e clar, m-am întors.
acum e greu de început, după atat timp pierdut fără să scriu am uitat tot ce aveam în cap. or sa revină ideile cu timpul. sper.
acest post e în mare dedicat si persoanei căruia îi datorez acest blog și scriu acest post să o scot din starea aia a ei, mai ciudată pentru o persoană plină de viața, dar îi trece, cred.
cam până aici ar ține postul, având în vedere lipsa de idei specifică verii. încă 3 saptămani si atunci să vezi, înjurături că nu mi se motivează absențe, înjuraturi pentru note, wtf ? eu ma duc la liceul numai pentru înjurat ? partea ciudată e ca nu numai eu mă duc așa, cam toți băieții sunt așa, fetili să fie ele mai cu moț, învața, rămân la ore, ne dă în gât doamnei diriginte, tot tacâmul. dar de aia îmi place liceul nu ?
închei, sau postez mai tărziu.


P.S revino-ți muher !

Un comentariu: