vineri, 28 august 2009

Personal issues


ok, mi-a mers atat de bine azi încât trebuia neapărat să fiu enervat. da, am fost enervat la culme ! încă sunt și m-am apucat să reflect ultimele 2 zile. acum pot spune că am nevoie de țigare mai mult ca de orice, fierb efectiv de nervi. să zic problemele ? nu, nu le zic, nu sunt așa plângăcios încă. am început să simt gelozia pentru prima data, lucru de care nu sunt mândru și vreau să mi-l scot din obicei... pe lânga asta, persoana calmă care sunt de fel, în seara asta a fost înlocuita de un tip care înjura, amenința și tot așa. ce naiba ? niciodată nu am amenințat un om. nu îmi retrag cuvintele și doresc să îmi țin promisiunea de a-l omorî efectiv pe acel om cu un nas atât de mare încât am impresia că nu are voie să circule în orice fel de vehicul, pentru că ar risca să fie oprit de poliție pentru nas cu dimensiuni prea mari pentru drumuri naționale si comunale. da, atât de mare e !
partea proastă e că acest individ ( nu sunt 100% sigur ca e individ ) este si extrem de prost. din acest motiv am fost ofensat de faptul ca el printre cuvinte m-a făcut incapabil să gandesc. restul vine de la sine, în mod clar cine mă cunoaște măcar un pic, știe clar ca l-am făcut de cacao și îl voi face. bonus de asta, îl voi omorî, încet și dureros. am vazut toate filmele Saw, am imaginația bogată.

sper să nu mai am așa o ieșire comportament, mă deranjează pe mine, almiteri pe cei din jur. acum închei cu o întrebare. Unde naiba e tigarea ?

Un comentariu:

  1. tigarea e pe drum si chill man chill
    nu trebuie sa iti bati capul pentru un retardat care din pacate nu a avut copilarie si este doar un copil maltratat care nu stie ce vrea de la viata.
    P.S. nu te mai pune la mintea lui fa o comparatie tu te certi cu un copil de clasa a 5 in concluzie lasa-l in plm in pace e retard :D

    RăspundețiȘtergere