joi, 27 august 2009

Wellcome to the good life


De ce trebuie să vină liceul tocmai acum ? tocmai acum când îmi place vacanța... nu mai aveam și noi măcar 3 luni de vacanța pe lânga ce am avut. lasă mai am un an, scap, libertateeee si facultateeee. sau cine știe, eu sunt optimist legat de BAC, dar poate atunci vine ghinionul în vizită. dar nu las asta să mă demoralizeze, totuși mai am un an copii ! un an, dupa 11 ani de chin, scap, sunt liber, simt gustul dulce al libertății, somnul până la 2, 3, să stau fară grija notelor si absențelor, doar eu, gandurile mele și rugatul pentru 100 de mi să pot să ies la o bere. dar stai, stop cadru, asta am făcut si pana acum, de un an jumate așa. dar oricum cand voi fi liber, va avea mai mult farmec.
dar acum nu pot să nu fiu fascinat de următoarea generatie de boboci, că aceștia vor fi cei mai deosebiți boboci pentru mine. îmi amintesc de bobocia mea, cu bune si cu rele. când mă uitam la aia de a 12-a și mă gandeam "cum o fi ?"
dar oricum, who cares about boboci ? mai am un pic și sunt liber !
asa ca Wellcome to the good life biatch !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu