vineri, 8 noiembrie 2013

Back to black.















aaaaaah....
 salut blogule.
 stiu stiu stiu stiu, nu ne-am mai vazut de doi ani, dar am avut treaba, nu am avut timp de tine. m-am angajat, am crescut, nu mai suntem asa legati cum eram inainte. mi-am descoperit pasiuni noi, am renuntat la pasiuni vechi, dar imi dau seama de un lucru, uitandu-ma ce fanatic eram, imi este dor de tine. vreau sa redevenim ceea ce am fost, sa imi scriu ofurile si tu sa le postezi. sa ne intelegem cum doar noi ne intelegeam. cu tine ma inteleg bine, nu cu facebook-ul. poate te-am ignorat si din cauza facebook-ului.. ce vrei blogule, am vrut sa mai cunosc o fata, doua. deh, cineva trebuia sa o faca. dar uite cum facem, incerc sa postez mai des. sa imi ocup timpul, ba chiar o sa imi bag si diactricele pentru tine. o seara frumoasa, mi-a fost dor de tine..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu