vineri, 8 noiembrie 2013

Sons of Anarchy [Review]

Sons of Anarchy este un serial, produs de Kurt Sutter (nenea care a produs si The Shield) si distribuit de FX. Reteta succesului pentru oricine incearca sa se uite la seriale si sa descopere calitatea. FX sunt canalul care au distribuit The Shield, Terriers (probabil printre cele mai bune seriale facute, dar anulate prea repede) si sa nu uitam de cel mai important : Archer.

Dar pe moment, primul meu review vreau sa fie legat de Sons of Anarchy. SOA este un serial centrat pe Jax, pe numele lui adevarat Jackson Teller. Jax este un personaj absolut fascinant si il pot compara in anumite situatii cu Walter White (Breaking Bad). Ce se intampla, Jax este vice presedintele clublui de motociclisti denumiti Sons of Anarchy. SOA sunt un grup de motociclisti condusi de Clay, jucat absolut genial de Ron Perlman (nimeni altul decat Hellboy), iar Jax e vicele pentru meritele lui, desi se vede clar ca anumiti membri il considera un gold child, avand in vedere ca tatal lui, John Teller este printre fondatorii SOA, dar nu credea ca va ajunge ceea ce este acum. Din ceea ce v-am scris aici, sunt primele 5 minute ale serialului asa ca nu pot considera ca va stric prea multe si o sa ma opresc aici.

Ceea ce vreau sa spun este faptul ca serialul ofera foarte multe surprize, interpretari foarte bune in mare (e serial, o sa mai ai niste actori cu acting putin meh), dar povestea este printre cele mai bune, luptele interioare ale lui Jax sunt motivul pentru care serialul este asa plin de succes. Jax este un om bun, dar uneori trebuie sa se impuna peste zona lui de confort pentru binele mai mare, binele lui, al clubului, al orasului.. e o povara mare pentru un cineva la 30 de ani ai lui. Si plus de asta, arata si a baiat cuminte, sa il vezi uneori cum devine rau, maniac, arata cat de bun/dedicat e actorul pentru acest rol.

Serialul iti incearca niste emotii adevarate, te face sa te regasesti intr-unul dintre persoanje, iti lasa timp sa analizezi situatiile si sa iti alegi o parte, nu te face sa vezi totul alb/negru avand in vedere ca e mult gri la mijloc. Oare ceea ce fac SOA este pentru mai binele orasului, sau ei doar profita de frica oamenilor si de fragilitatea legii in fata banilor ? Asta ramane total la alegerea ta si mai departe poti sa fii de acord cu ceea ce se intampla sau sa te deranjeze cum se pare ca multe lucruri pot fi corupte..
Ca in viata reala, nu ?

Recomand aceste serial si nota mea este : downloadat in format Blu Ray si vizionat pe tv. sau un 8.5, 9.
Nota 10 o pastrez pentru ceva special